• news-bg - 1

Investigazione antidumping di l'UE nantu à u diossidu di titaniu cinese: sentenza finale

WechatIMG899

Rumpendu i nuvuli è a nebbia, truvendu a custanza à mezu à u cambiamentu.

U 13 di nuvembre di u 2023, a Cummissione Europea, in nome di i 27 Stati membri di l'Unione Europea, hà lanciatu una investigazione anti-dumping in u diossidu di titaniu originaria di Cina. Total 26 imprese di pruduzzione di diossidu di titaniu in Cina realizatu a difesa senza danni di l'industria. U 9 di ghjennaghju di u 2025, a Cummissione Europea hà annunziatu a decisione finale.

A Cummissione Europea hà annunziatu a divulgazione di fatti prima di a decisione preliminare u 13 di ghjugnu di u 2024, hà annunziatu a decisione preliminare di u 11 di lugliu di u 2024, chì hà calculatu u tassu di duty anti-dumping secondu u margine di dumping: LB Group 39,7%, Anhui Jinxing 14,4%, altre imprese chì rispondenu 35%, altre imprese chì ùn rispondenu 39,7%. Attraversu i sforzi cumuni di l'imprese, dumandate una audizione à a Cummissione Europea, l'imprese cinesi presentanu opinioni pertinenti cù motivi ragiunate. A Cummissione Europea, secondu a divulgazione di i fatti prima di a decisione finale, u 1 di nuvembre di u 2024, hà ancu annunziatu u tassu di duty anti-dumping: LB Group 32,3%, Anhui Jinxing 11,4%, altre imprese chì rispondenu 28,4%, altri chì ùn rispondenu micca. l'imprese 32,3%, induve u tassu di u duvere hè ligeramente più bassu di a decisione preliminare è ancu senza prelievu retroattivu.

WechatIMG900

Rumpendu i nuvuli è a nebbia, truvendu a custanza à mezu à u cambiamentu.

U 9 ​​di ghjennaghju di u 2025, a Cummissione Europea hà emessu una decisione finale nantu à l'investigazione anti-dumping di diossidu di titaniu in Cina, impostu ufficialmente un dazio anti-dumping nantu à i prudutti di diossidu di titaniu in Cina: escluditu diossidu di titaniu per tinta, diossidu di titaniu per pittura non bianca. , qualità alimentaria, crema solare, alta purezza, anatase, cloruru è altri prudutti di diossidu di titaniu sò listati cum'è dazi antidumping. U metudu di levying dazi anti-dumping hè cambiatu da a forma percentuale di AD valorem prelievu à u prelievu di u voluminu, specificazioni: LB Group 0,74 euro / kg, Anhui Jinjin 0,25 euro / kg, altre imprese rispundenti 0,64 euro / kg, altri non- imprese rispunsevuli 0,74 euro/kg. I dazi antidumping provvisori sò sempre imposti da a data di publicazione di a decisione preliminare è ùn saranu micca ridotti o esentati. Nisun sughjettu à u tempu di consegna, ma sottumessu à u tempu di dichjarazione doganale à u portu di scaricamentu. Nisuna cullizzioni retrospettiva. L'importatori di l'UE sò tenuti à furnisce fatture cummirciali cù dichjarazioni specifiche à a dogana di ogni Statu Membru cumu necessariu, per applicà i dazi anti-dumping sopra. A diffarenza trà u daziu antidumping preliminariu è u daziju antidumping finale deve esse trattatu per mezu di più rimborsu è menu compensazione. I novi esportatori eligibili ponu allora dumandà i tassi fiscali medii.

Truvemu chì a pulitica di tariffu anti-dumping di l'UE nantu à u diossidu di titaniu da a Cina hà pigliatu una attitudine più ristretta è pragmatica, induve u mutivu hè: Prima, l'enorme gap di capacità è bisognu, l'UE hà sempre bisognu di impurtà diossidu di titaniu da a Cina. In siconda, l'UE hà trovu chì hè assai difficiuli di ottene benefici pusitivi da l'attrito cummerciale sino-europeu avà. Infine, a pressione di a guerra cummerciale di Trump annantu à l'UE hà ancu incitatu l'UE à pruvà à evità u cunfrontu in troppi fronti. In u futuru, a capacità di pruduzzione di diossidu di titaniu in Cina è a parte glubale hà da cuntinuà à espansione, l'impattu di l'anti-dumping di l'UE serà limitatu di più, ma u prucessu deve esse difficiule cù pienu di dulore. Cumu truvà u sviluppu in questu avvenimentu storicu in TiO2, hè a grande missione è opportunità per ogni praticante di TiO2.


Tempu di post: 15-Jan-2025